loading...
کسب درامد از اینترنت
صادق انصاری بازدید : 1302 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (2)

هم اکنون با تمام انرژی و افتخار، با معرفی یکی از شیوه های کسب درآمد، در خدمت شماهستم.

 

در این مطلب به معرفی کامل ( شامل آموزش جامع ویدویی بعلاوه جزوه آموزشی به شیوه سوال و جواب ) سایت معتبر و با سابقه UInvest می پردازیم. به جرأت می توانم بگویم که این سایت جزء بهترین های عرصه کسب درآمد می باشد.این سایت به هیچ عنوان هایپ یا فارکس نمی باشد…

 

 

UInvest مخفف Ukraine Invest می باشد در ابتدا این سایت فقط در این کشور فعالیت داشت ولی چند سالی  است که به صورت بین المللی فعالیت می کند.

 


شرکت یو- اینوست یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه تجارت و کسب درآمد در دنیای اینترنت می باشد.این شرکت که حدود ۵ سال از فعالیت حرفه ایش در زمینه کسب درآمد می گذرد توانسته نظر بسیاری از کاربران حرفه ای در این زمینه را به خود جلب کند.

 

مکان اصلی یواینوست در اوکراین می باشد و یک دفتر دایمی هم در آمریکا دارد که در زمینه آموزش و پشتیبانی به سرمایه گذاران  فعال هستند.

 

شرکت یواینوست با بهره گیری از کارشناسان و ویزوتورهایش پروژه های مختلفی از سراسر جهان را به  کاربران خود معرفی می کند و  کابران هم با خرید سهام یا اوراق مشارکت این شرکت ها از سود سهام برخوردار می شوند و شرکت هم ۱۰ درصد سود شما را به عنوان حق الزحمه می گیرد.

 

مثلا فرض کنید یک شرکت پیمانکار می خواهد یک کارخانه تولید استیل در ترکیه و یا ایران احداث کند و بعد از برآورد مبلغ،قیمت و تعداد هر سهم یا اوراق مشارکت را اعلام می کند و شرکت یواینوست به عنوان واسطه مسئول فروش این اوراق به کاربران می شود.

 

شرکت از کاربران خود به صورت منظم و سالانه برای شرکت در  کنفرانس های سراسری دعوت به عمل می آورد که از این نمونه می توان به کنفرانسی که در تاریخ ۲۹ April  الی ۱ may  سال ۲۰۱۳ (۱۰ الی ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲) به مدت ۳ روز در محل Crowne Plaza Hotel در کشور آمریکا، اشاره کرد.

 

حدود ۸ ماه از عضویتم در این سایت می گذرد و بعد از تحقیقات فراوان از جمله تماس تلفنی با دفتر اکراین و آمریکا این شرکت، بازدید ازدفتر اکراین( به واسطه دوستانم)، بررسی سابقه این شرکت و پرس و جو از کاربران و افراد باسابقه در این زمینه (که هم اکنون زیر مجموعه یکی از آن ها هستم و ایشان ماهانه درآمدی بالغ بر ۲۷۰۰ دلار ازیواینوست دارد.) تصمیم به فعالیت جدی و همچنین معرفی این شیوه به کاربران محترم و معتبر سایت خود گرفتم.

 

 مشاهده گزارش کامل شرح درآمد و آخرین استراتژی ها

 

برای این که هیچ سوالی از جانب شما عزیزان بدون پاسخ نماند تصمیم به ارایه آموزش کامل این سایت به صورت جامع همراه ویدئو و کتاب  گرفتم. این مجموعه را تهیه و با افتخار تقدیمتان می کنم و امیدوارم از کسب درآمدتان لذت ببرید.

 

نمی خواهم مطلبم از حوصله شما عزیزان خارج شود؛ بنابراین شما را به دانلود آموزش ها ارجاع می دهم.اگر باز هم سوال بدون جوابی ذهنتان را مشغول کرد در خدمتتان هستم.

 

دانلود بسته آموزشی جامع کسب درآمد از سایت UInvest

 

 اینجا سرور یک                                       اینجا سرور شماره دو  

 

برای عضویت روی بنر زیر کلیک نمایید:

 

عضویت در UInvest

 موفق باشید دوستان عزیز

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید

این نظر توسط سهیل در تاریخ 1392/01/23 و 12:39 دقیقه ارسال شده است

سلام با تشکر از زحمات شما یک سوال داشتم چرا برای دانلود بسته اموزشی هیچ موضوعی در داخل ان وجود ندارد
پاسخ : سلام..
دوست عزیز لطفا یک بار و یک جا نظر بدید نه چند جا..
شما که بیشتر از من سرمایه نگذاشتید!گذاشتید؟من این ماه ۲۰بار ۲تا ۲۵۰۰۰۰ تومان درخواست دادم هردو واریز شد.نمیدونم چطورمیتونید این حرف رو بزنید..


کد امنیتی رفرش
درباره ما
دوستانی که می خوان شروع کنن توجه کنند!اگه قصد شروع دارید بهتره پشتکار زیادی داشته باشید!و اینکه اگه کسی ثبت نام کرد در انجمن هم ثبت نام کنه و خودش رو معرفی کنه تا بهش پورسانت کلیک خودش+ پاداش من به کاربر فعال تعلق بگیره.روز های باور نکردنی در پیش دارید!فقط کافیه باور داشته باشید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت
    برترین سیستم همکاری در فروش از دیدگاه شما ؟
    برترین سایت کلیکی ptc از نگاه شما ؟
    برترین سیستم پاپ آپ از نگاه شما ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 84
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 78
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 378
  • بازدید ماه : 856
  • بازدید سال : 7,763
  • بازدید کلی : 605,111
  • کدهای اختصاصی